"Markedsføring – et ord som kan sende frysninger nedover ryggen, men som likevel er en uunngåelig del av vår hverdag.
Sted Tau Scene Stanavnger
Dato 13. september
Tidspunkt 10:00 - 15:00
Påmeldingsfrist Fortløpende
Pris Gratis
Dette arrangementet er et samarbeid mellom RAS REgional Arena for Samtidsdans, TAU scene, Norsk Skuespillersenter og Skuespiller- og danseralliansen.
NB. Vi følger etisk standard for musikk- og scenekunstinstitusjonene.
Gjennomsnittlig scroller vi 60 meter på telefonen vår hver dag. Det må vi jo kunne bruke til noe.
Er du ny i markedsføringens verden, eller søker du å finslipe dine ferdigheter? Denne dagen blir en blanding av kurs og erfaringsdeling; det blir litt terapi, mye teori og praktisk arbeid med ulike oppgaver om hvordan du kan tiltrekke og engasjere ditt publikum. Sammen utforsker vi alt fra Sosiale medier, målgruppeanalyse til effektiv bruk av tekst og bilde. Vi dykker ned i forbrukeradferd, utnytter ulike kommunikasjonsflater og ser på av innholdsproduksjon for ulike plattformer. Vårt mål? Å lære deg hvordan du engasjerer ditt publikum så effektivt at de velger din forestilling fremfor en kveld med pizza og TV-serier.
Samarbeid mellom RAS-Regional Arena for Samtidsdans, Skuespiller- og danseralliansen og Norsk Skuespillersenter.
Kursholder
Rudi Skotheim Jensen er tilsatt som fagkonsulent med ansvar for kommunikasjon og kompetanse ved Skuespiller- og danseralliansen. Jensen har en utdanningsbakgrunn som inkluderer regi fra ESAC i Brussel, skuespillerutdanning fra Akademi for Scenekunst, og en bachelorgrad i markedsøkonomi fra handelshøyskolen BI. Med over ti års erfaring fra ulike scenekunstproduksjoner rettet mot et internasjonalt publikum og bred innsikt fra diverse tilskuddskomitéer, er Jensen dypt engasjert i kulturformidling. Han er også redaksjonsmedlem og arrangør for PechaKucha Nights Oslo, et av de lengst levende kulturelle tiltakene i Oslo.