Velg større eller mindre skrift:

For å få lest opp tekst: Merk teksten og klikk på den blå knappen over.

Tekst størrelse


 

Visste du at vi i snitt scroller 60 meter på telefonen hver dag? Det tilsvarer Oslo Plaza – med tommelen. Og du har bare 0,05 sekunder på å fange noens oppmerksomhet. Et halvt blunk.

Er du ny i markedsføring, eller bare klar for å bli skarpere? Dette kurset kombinerer teori, terapi og praktisk arbeid. Vi dykker ned i sosiale medier, målgrupper, tekst, bilde og forbrukeratferd – og ser på verktøyene for å lage innhold som engasjerer. Målet? Å få publikum til å velge din forestilling fremfor pizza og TV.

Dato: 19 januar 2026

Tid: 11:00 - 15:00

Sted: PRODA, Marstrandgt. 8,
N-0566 Oslo (Inngang fra Stockholmsgata)

Pris: 100 

Skjermbilde_2025-12-17_kl._10.36.56.png 

NB. Er du ansatt i Skuespiller - og danseralliansen, melder du deg på via intranettet. 

Kursholder

Skjermbilde_2025-12-17_kl._11.11.35.png

 

 

Kursholder er Rudi Skotheim Jensen, fagkonsulent i Skuespiller- og danseralliansen med ansvar for kommunikasjon og kompetanse. Han er utdannet regissør ved ESAC i Brussel, skuespiller fra Akademi for scenekunst, og har bachelor i markedsøkonomi fra BI. Rudi er også arrangør og redaksjonsmedlem i PechaKucha Nights Oslo – et av hovedstadens lengstlevende kulturarrangementer. 

Kurset gjennomføresi samarbeid med PRODA- Profesjonell danstrening.

Illustrasjon 8




Våre eiere

sponsor-01 sponsor-2  sponsor-3

Besøk oss på:

           

22 46 15 35
post@skuda.no
 
 

SKUESPILLER- OG DANSERALLIANSEN AS
Brenneriveien 5, 0182 Oslo
org.nr. 998 627 893


Content © Skuda.no. Webdesign ©2023-24 Web Norge.
Brukerpreferanser for informasjonskapsler
Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Hvis du avslår bruken av informasjonskapsler, kan det hende at denne nettsiden ikke fungerer som forventet.
Aksepter alle
Avslå alle
Sporing
Quantcast
Aksepter
Avvis
Analytics
Verktøy som brukes til å analysere dataene for å måle effektiviteten til et nettsted og for å forstå hvordan det fungerer.
Google Analytics
Aksepter
Avvis
Annonsering
Hvis du godtar, vil annonsene på siden bli tilpasset dine preferanser
Google Ad
Aksepter
Avvis
Lagre