Visste du at vi i snitt scroller 60 meter på telefonen hver dag? Det tilsvarer Oslo Plaza – med tommelen. Og du har bare 0,05 sekunder på å fange noens oppmerksomhet. Et halvt blunk.
Er du ny i markedsføring, eller bare klar for å bli skarpere? Dette kurset kombinerer teori, terapi og praktisk arbeid. Vi dykker ned i sosiale medier, målgrupper, tekst, bilde og forbrukeratferd – og ser på verktøyene for å lage innhold som engasjerer. Målet? Å få publikum til å velge din forestilling fremfor pizza og TV.
Dato: 19 januar 2026
Tid: 11:00 - 15:00
Sted: PRODA, Marstrandgt. 8,
N-0566 Oslo (Inngang fra Stockholmsgata)
Pris: 100
NB. Er du ansatt i Skuespiller - og danseralliansen, melder du deg på via intranettet.
Kursholder

Kursholder er Rudi Skotheim Jensen, fagkonsulent i Skuespiller- og danseralliansen med ansvar for kommunikasjon og kompetanse. Han er utdannet regissør ved ESAC i Brussel, skuespiller fra Akademi for scenekunst, og har bachelor i markedsøkonomi fra BI. Rudi er også arrangør og redaksjonsmedlem i PechaKucha Nights Oslo – et av hovedstadens lengstlevende kulturarrangementer.
Kurset gjennomføresi samarbeid med PRODA- Profesjonell danstrening.





